Warunki współpracy

Każdy klient jest dla nas najważniejszy. Decydując się na współpracę z nami, otrzymujecie Państwo gwarancję wysokich standardów obsługi. Partnerskie relacje pozwalają budować związki oparte na zaufaniu, a wypracowane dotychczasowe standardy współpracy pozwalają na wyeliminowanie zbędnych nieporozumień.

Etapy podjętej inwestycji:

  1. Zdiagnozowanie potrzeb Klienta - wsłuchujemy się w sugestie i oczekiwania Klientów, tak aby dobrać ofertę adekwatną do Państwa aktualnych potrzeb.

  2. Doradztwo techniczne – bazując na wieloletnim doświadczeniu służymy fachową radą znajdując optymalne rozwiązanie, nawet dla najbardziej wymagających Klientów.

  3. Dokonanie wyceny i przedstawienie oferty/kosztorysu - wycenę wykonujemy na podstawie dostarczonej przez Klienta dokumentacji projektowej i/lub wizji lokalnej. Następnym etapem jest wyjaśnienie wszystkich punktów opracowanej oferty i jeśli to konieczne, wprowadzenie ewentualnych zmian.

  4. Przygotowanie harmonogramu prac i płatności - wspólnie z Klientem ustalamy przebieg robót i płatności, uzyskując akceptację każdej ze stron

  5. Wykonanie prac – wszystkie prace wykonywane są zgodnie z wcześniej ustalonym harmonogramem, w zgodzie z przepisami BHP

  6. Odbiór prac – na tym etapie inwestycji dokonujemy wraz z klientem odbioru prac dostarczając przy tym wszelkie niezbędne dokumenty (atesty, karty gwarancyjne, protokoły wykonania instalacji, świadectwa energetyczne).

  7. Rozliczenie inwestycji - po dokonaniu odbioru prac następuje rozliczenie inwestycji zgodnie z harmonogramem płatności.

  8. Obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna - zapewniamy długoterminową obsługę gwarancyjną na zrealizowane przez nas inwestycje do 3 lat oraz na serwis wybranych materiałów i urządzeń nawet do 10 lat. Po zakończonej gwarancji, w razie jakichkolwiek problemów, nasz serwis zawsze pozostaje do Państwa dyspozycji.



Strona główna, O nas, Oferta, Współpraca, Inwestycje, Certyfikaty, Kontakt
Copyright © RiP 2010