Warunki współpracy
Każdy klient jest dla nas najważniejszy. Decydując się na współpracę z nami, otrzymujecie Państwo gwarancję wysokich
standardów obsługi. Partnerskie relacje pozwalają budować związki oparte na zaufaniu, a wypracowane dotychczasowe standardy współpracy
pozwalają na wyeliminowanie zbędnych nieporozumień.
Etapy podjętej inwestycji:
- Zdiagnozowanie potrzeb Klienta - wsłuchujemy się w sugestie i oczekiwania
Klientów, tak aby dobrać ofertę adekwatną do Państwa aktualnych potrzeb.
- Doradztwo techniczne – bazując na wieloletnim doświadczeniu służymy fachową radą znajdując optymalne
rozwiązanie, nawet dla najbardziej wymagających Klientów.
- Dokonanie wyceny i przedstawienie oferty/kosztorysu - wycenę wykonujemy na podstawie dostarczonej przez
Klienta dokumentacji projektowej i/lub wizji lokalnej. Następnym etapem jest wyjaśnienie wszystkich punktów
opracowanej oferty i jeśli to konieczne, wprowadzenie ewentualnych zmian.
- Przygotowanie harmonogramu prac i płatności - wspólnie z Klientem ustalamy przebieg robót i płatności,
uzyskując akceptację każdej ze stron
- Wykonanie prac – wszystkie prace wykonywane są zgodnie z wcześniej ustalonym harmonogramem, w zgodzie z przepisami BHP
- Odbiór prac – na tym etapie inwestycji dokonujemy wraz z klientem odbioru prac dostarczając przy tym wszelkie niezbędne
dokumenty (atesty, karty gwarancyjne, protokoły wykonania instalacji, świadectwa energetyczne).
- Rozliczenie inwestycji - po dokonaniu odbioru prac następuje rozliczenie inwestycji zgodnie z harmonogramem płatności.
- Obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna - zapewniamy długoterminową obsługę gwarancyjną na zrealizowane przez nas
inwestycje do 3 lat oraz na serwis wybranych materiałów i urządzeń nawet do 10 lat. Po zakończonej gwarancji, w razie jakichkolwiek
problemów, nasz serwis zawsze pozostaje do Państwa dyspozycji.